hejhej från Vermont

Hej lilla bloggen!

Nu är jag här igen! Just nu har vi lunch och sedan ska vi till våra homeroom. Idag hade vi välkomstparad på campet, alla gick med sina länder och skrek ramsor och så vidare. Sedan fick vi träffa våran klass och våra lärare. Min lärare heter Mr Fendall och han är AWSOME!

Senare ikväll ska vi på dans. Vi ska få lära oss EF campets traditionella dans.. som jag iof redan kan.
hum... de händer SÅÅ mycket här så jag glömmer typ häften.

Har bland annat fått en roommate. Hon är från Tyskland.

juste en annan sak... De funkar inte att ladda upp videos för tillfället. Men jag hoppas de funkar snart för jag har Så många videos att visa er!


Frukost!


Några av dem svenska killarna.. haha


På paraden!


On the parade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0