R.I.P

Igår när vi var i Boston berättade en brandman för oss om vad som hade hänt i Oslo igår. De är helt obegrlipigt det som har hänt. Jag kan fortfarande inte fatta att det har hänt i vårat grannland Norge.
Vi har inte hunnit prata om det än här på skolan eftersom vi inte haft någon lektion än. Men jag vet att de är många norska här på campet som är väldigt ledsna. Vilket så klart vi andra också är.
En av tjejerna på camp hade sin bästa kompis där attacken var och har fortfarande inte fått kontakt med henne.

Jag vill bara skicka en tanke till alla som har dött i attacken. Jag är så otroligt chokad själv eftersom jag känner många som har släkt och vänner i Oslo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0