Sista veckorna

Insåg just hur lite tid jag har kvar här i Kalmar. De är sjukt och jag måste säga att de är enorma känslomässiga vågor jag går igenom. Jag är inte ett dugg rädd eller nervös över resan. När jag väl är iväg då är jag verkligen iväg och då är jag där. Dit jag drömt om att få komma.
Men de är just den här biten av att höra er säga " du får inte åka" eller " jag kommer inte klara mig utan dig"
Mina behov av alla mina vänner, ni som kommit mig så nära på senaste tiden.
Hade jag åkt för ett år sedan hade jag inte haft samma problem med att lämna mina vänner. För då hade jag inte så många riktigta bra vänner.
Ush, de är jobbigt alltihop. Men jag klarar detta det vet jag!

Här har ni de grejer jag ska göra mina sista veckor!

1   Familje överaskning till mig med Matilda och familjen!
2   åker till Annie på Öland, förmodligen årets första dopp på öland också !
Hos Annie på Öland tills kvällen sen Kalmar.
Sista mötet med Matilda och Annie :(
Träffa Nathalie förmodligen och Packa samt Sommarjobb på kvällen
Mamma och jag ska inhandla sista prestenterna till värdfamiljen, och kolla på klassen som uppträder Drop in hemma hos mig.
Sommarjobb på kvällen, packa och drop in hos mig.
Sista middagen med Pappa <3
Julia kommer
10 Sista besöket på Jönsö med Julia.
11 Åker till Böda för att träffa flickorna
12 Hejdå till mina Flickor Linnea och Josefin :( , träffa farmor för sista gången
13 Hejdå till släkten
14 Åker till Stockholm för en sista kväll med Oscar
15 Hejdå till Oscar samt familjekväll
16 USA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0