uppdates

Det är jättemånga som får skolavslutning idag.. Jag är fett avis! Jag går en vecka till... vilket suger! Men iof ska vi inte göra något speciellt nästa vecka heller. Dessutom är jag Ledig Måndag (:

Snart kommer mamma och hämtar upp mig med vår nya bil. Sen ska vi hämta upp mitt paket och sticka till baken för lite ärenden. Gud , mindre än 40 dagar kvar..! Tiden går otroligt snabbt!

Hoppas på lite finare väder nu bara för jag vill hinna bli lite brunare till min vita skolavsutningsklänning.
Bara en vecka kvar till min fest dessutom. Den kommer bli så jäkla bra ( förhoppningsvis )


Fredag : Banken och hämta upp mitt paket.
Lördag : Köpa smycken inför min fest.
Söndag : Åka till stockholm !
Måndag : Möte  på amerikanska ambasaden
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola. Oscar kommer hit :D
Torsdag: Åka till Destination hemligt där min fest hålls och fixa allting
Fredag. Feeesta hela natten med underbara vänner !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0