USA PARTY

Som många av er läsare redan vet så håller jag på att plannera den perfekta avslutningsfesten med USA tema.
jag går verkligen all in för detta, eftersom jag vill att de ska bli en minnesvärd stund för mina vänner och mig att ha med mig när jag flyttar till US.

Jag tänkte att ni kanske var lite intresserade över hur jag hade tänkt mig att de ska se ut!
Speciellt för er andra utbytesstudener som tänkt hålla en fest innan ni flyttar iväg nu till sommar.
Jag har fått mycket hjälp och inpseration av min syster som bodde i Michigan 2009-2010!


massvis med amerikanska kuddar såklart att pryda soffan, utemöblerna osv.


Cupcakes kommer serveras i blåa och röda formar med guldigt och blått strössel såklart.


Partymuggarna, som efter mycket om och men kommer på Måndag !


två stycken digitala fotoramar där det kommer rulla en presentation av kvällen såklart!


Amerikanska bordsdukar!


ylligare en bordsduk!


stjänor till altanen


Lite roliga diadem det vänstra ska jag ha! Och de högra ska alla mina vänner ha när jag ta goodbye pic with them ^^,


Party zone band ;)


Brickor att ha cupcakes på!



en beer pong boll såklart till det perfekta beerpong spelet! såklart kommer ölspelet också finnas på plats!

allt kommer bli perfekt om de blir som jag har plannerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0