San Fran - övriga bilder






golden gate bridge, vad annars lixom?




Chirardelli, flera gator med caféer, chokladbutiker osv med choklad från endast Ghirardelli!


backe upp, backe ner. Ser ni Lumbard street? längst upp på bilden finner ni världens näst krokigaste gata med hela 6st kurvor på en gata. Hur eller hur, vi åkte självklart ner för gatan som var full med bilar. Blev förvårnad över att folk som faktiskt lever där har sina garage i kurvan på gatan och kämpar varje dag med att få in och ut bilen ur garaget.. lättast är ju när de är natt och ingen turist kör in där. Och nog måste man kunna sitt San Fransisco också eftersom de bara är möjligt att komma in på gatan på ett håll, och helt omöjligt att göra en u-sväng någonstanns .


som tagit ur en film att se bron på natten. Jag ser dock väligt vit ut och fick ingen bra bild eftersom blixten vart allt för mörk. Vi körde förbi första dagen också, då låg dimman dock lågt och de regnade lite så vi fick ingen bra bild då heller. Men huvudsaken är väl att jag var där och fick uppleva detta.







- kommer fler+ videos senare ! så håll utkik. Tänkte då även berätta om min thanksgiving och mitt " blackfriday" shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0