Canada del 5


Vancouver by night


brittney med mina brillor

Me inne i en liten musikbutik. Med instrument från hela världen


haha kinesdamer i deras hattar.


Smoothie med gelekulor i botten . Skulle vara gott, men de sög!


jag och brittney i hängmattsbutik.


jag och min rosa fanta. Köp den aldrig den smakar piss :D


försöker hoppa upp... och ja jag lyckades!


vi skämtar, ni förstår inte.. de är en utbytesstudentsak^:D

han gillart.


fint va?



jag blir helt till mig i denna butik.. de va nemligen en glassbtuik med 218 glassmaker. Fanns tillochmed lök smak.. euh. jag tog en jordgubb mango guvana och en engelsk choklad med cokladbitar i. Mycket nöjd, sjukt gott.

'
glassbutiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0