Kärlek på paket.

Så igår när jag kom hem så var äntligen mitt paket här. Mamma sa att de va litet så jag förväntade mig att de skulle vara ungefär 20cm stort.. men nej jag hade fel


Här är de , de är faktiskt större än vad det ser ut .


Tidningar<3 kärlek . Ska spara dem till speciella dagar


Go Sweden GO!


Ljuslyktor med doftljus! Känner mig som hemma med dem eftersom vi ALLTID tänder ljus hemma


MARABOUUU<333 endast till mig själv. Ska spara dem LÄNGE


Så skickade mamma kända svenska tavlor som jag kunde ha i mitt rum eftersom hon tyckte de såg lite tomt ut i min bokhylla. Bilden hon kollade på var från 2dagen jag var här...


Verkligheten är att, bokhyllan är ganska full ^^,
Men jag hittade nya perfekta stället att hänga tavlorna på så dem ska upp te helgen tänkte jag.

- juste , fick bibeln också... min gammla från kofimationen. Antar att de är syrran som ligger bakom dem ^^Så nu kan jag ju glänsa i krykan också.. bara de att dem är mormorner och inte ens har samma testament eller något. Är inte så insatt i de där även om jag försöker förstå. Men TACK CELIE. Supersött..


tack kära familj för min födelsedagspresent! Love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0