Lördag

I lördags började dagen med huvudvärk från dansen i fredags. Men lika glad för de va jag och hängde glatt med min familj på flygplans show.

Vi åkte i ca 45min till en millitärbas. (Min värdpappa är som ni säkert redan vet millitär) Det var ett sjukt stort inhängat område med en egen bensinmack, subway, matbutik och burgerking. Allt detta är såklart bara till för millitärer då de är bara dem som kan komma in på området. Så då förstår ni hur stort det var där om dessa butikerna inte gick i konkurs. Dessutom hade dem lekparker och fotbolls planer och gator fyllda med hus. För de millitärerna som ville bo på basen. ( vilket inte alla gör )

I varje fall som helst så var det mycket coolare än vad jag hade föreställt mig. USA överaskar alltid även om man bor i en ganska liten delstat så är alla event enormt stora.


inne på börbjudet område. VIP som vanligt !


osminkad i ett fejk leende innan!


söt värdfamilj


flygplanen lät ganska mycket dock ^^ haha gullunge




Britney och min värdkusin








Halo flygplanet pappa :D


kändes som om jag skulle på ett uppdrag i Halo!




min kusin och Susi i bakgrunden


Jag och Susi vid vårat dröm flygplan!


Detta flygplanet var helt sjukt stort. Bilden ger ingen rättvisa. Tänk er 2 gånger so dubbelt som ett vanligt flygplan med plats för 2 pansavagnar!




bakvingen på flygplanet som var ca 20meter upp ovanför marken.


Susi hittade sin Tyskla flagga


jag och min svenska flagga!


Efter att ha sprungit runt och kollat på flygplanen på marken så började äntligen showen. jag vart sjukt imponerad vad man kan göra med flygplanen!!

Jag har fler bilder från dagen, men dem kommer senare när Susi ger mig dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0