ett intresse som växte

jag säger bara en sak. ( okej, de blev flera )

jag har aldrig varit så stolt över min garderobs innehåll som jag är nu. USA har verkligen dem bästa priserna, de hjälper att vara svenne också. Idag när jag skulle betala min jeans väst med nitar på sa killen i kassan, (som jag för övrigt handlat hos många gånger förr.. han som alltid berömmer min stil) att den kostade 2 dollar vilket är 13 svenska kronor.. Jag sa : emh, well not really.. it's not what it said over there. Han: well, that's what i'm gonna give you.
okej sa jag och log stort. undra om han tog de på lönen... haha


En av dem största grejerna jag är exalterad över att komma hem är att få fylla min garerob från USA med alla klipp jag gjort under året. Mums! Jag vet inte varför, men under dem 2 senaste åren har mitt öga för mode växt väligt mycket. Älskar kläder, att klä sig snyggt och matcha, byta stil osv. Tror de är bloggosvären som påverkat mig. Men mode är verkligen något fantastisk roligt!


min plannerade nyårsklänning som aldrig kom på. well.. bara en anledning till att ha ett tema party när jag är tillbaka till Kalmar. "little black dress"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0