Allt gick bra!

Hej kära läsare :)

Idag var jag som sagt på möte med rektorn. Det gick super bra och jag hade all rätt till fullföjd skolgång utan att behöva gå om 1an för de nya skolssytemet. Jag kommer fortsätta att bedömmas efter de gammla skolsystemet när jag kommer hem även om jag går med 95orna som har de nya systemet.

Jag kommer att ha mitt aldeles egna schema eftersom jag inte kommer ha samma kurser som de andra.
Delvis kommer jag i år avklara kurser i förväg. När jag kommer tillbaka kommer jag ha självstädnigt arbete och kommer få göra det mesta hemma :) vilket jag tycker är skönt! Och de kurser som jag inte kan göra hemma kommer jag antingen bli undervisad själv av lärare och ta vissa kurser med min gammla klass ES10B. Jag ser detta som en jätte stor chans för mig att få högre betyg och är helnöjd med beslutet av rektorn.

Hade utvecklingssamtal också, härligt när betygen höjs! Man märker verkligen att jag gör något jag älskar att göra. Jag mår bra och är glad. Skolan är inte alls lika tung och jobbig som den va förr.


Imon ska jag på hälsoundersökning . Hoppas de går bra, ska skicka in papperna till EF senare !


en bild från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0