God Jul

God jul till er alla :)


Min sista jul i Sverige innan USA har varit underbar! Jag är super nöjd över alla de saker som jag fick.



Här är en bild på en del av grejerna jag fick. De mesta är sådant jag ska ha med mig till USA

1. En kamera ( bilden är tagen med denna kameran , har inte riktigt lärt mig den än därav kvalitén)
2. En hårfön
3. rese pengar växlade i dollar.
4. Ett namnhasband i guld
5. De nyaste Halo
6. Leggings
7. Alla avsnitt av trolltider
8. Underkläder
9. Skvallerblaskor
10. En mobil , ( av mig själv haha )
11. En cover all mix från makeupstore
12. En läslampa som man fäster på boken ( också ha när jag ska resa )
13. Örhängen
14. En hellokitty dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0