Hello again!

Nu kommer alla bilder från mitt underbara påsklov, fast.. det är ju inte slut än. Jag vart tvungen att åka hem från stokcholm lite tididare än bestämt eftersom jag fick halsfluss mitt i allt :(
Tyvärr hade jag heller inte med kameran överallt och va anmällt dålig på att ta kort. Men här kommer dem som jag har!



Min egen gjorda subway macka, dock inte lika god.. men den funkade.


Familjen Malmquist fina gotlänska hus Vitahuset!


Här lyckades jag och Oscar både att elda med stängd lucka, frsöka steka kött när ens spisens propp inte var i.. osv.


påskharen kom på besök. Jag fick dessa jätte fina öronhängen av Oscars kära familj. Barnen fick blåsbubblor och godis medan Oscar fick björn borg kallingar.




Oscar visar mig runt på Gotland, Tommy kom förbi va 10min och berättade historier.. haha jag vill också bli så vis när jag blir stor.


peka lite hit och dit.


En glad och en Sexy pose.


Lilla Lisa påväg hem från Gotland till Stockholm


Ådenlilles bästis Oscar.



Har haft underbara dagar på Gotland. Och trots den korta vistelsen i Stockholm så har det också varit en upplevelse för en bonneflicka som jag;) Har bland annat lärt mig att man måste stå på höger sida av rulltrappan(?) Varför undrade jag.. och de va för att de som hade brottom skulle komma förbi mig haha.. i Kalmar har ingen brottom :)
Stockholm är en fantastisk stad, och jag älskar den redan trots de ynka 3gångerna jag varit där. Jag längtar efter att få flytta dit, där allt är lite större.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0