All in

Jag har varit här i över en månad. Tiden går så fort när man har roligt. Jag kan inte tacka min familj nog mycket för att jag får den här chansen i livet. 
Det här är något jag drömt om så otroligt länge, något som jag alltid har velat göra med mitt liv. Imorgon är början på yttligare en dröm som ska gå i uppfyllelse. Att få studera avancerad teater i USA. Jag är så himmla lyckligt lottad att just jag fick gå på skolan, något som kommer vara guld värt i mitt framtida CV.

Jag är så redo, så himmla berädd på att börja de här året på riktigt. Smekmånaden är över, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: KOrtnai

go get 'em tiger. You will do well!

2011-08-17 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0