Bilder från dagen

Jag ha precis badat i poolen och nu tänkte jag blogga lite om dagens BBQ. Alltså de roliga var att vi va i parken, jag tänkte mig något lätt. Nivet hur vi svenskar är ( vi gör de så lätt som möjligt ) som tar med oss engångs grillen och grillar en korv. Vi kanske har en flaska saft med oss och en bulle men de är allt lixom.

Amerikanare där emot.. tar med sig hela sitt hus ner till parken för bara någon timmes BBQ. Alltså en stor grill i bilen, kartoner fulla med olika små påsar chips. Frukt i massor, säkerligen 8st frysboxar fyllda med is och alla olika sortes läsk och vatten. Flera paket kakor och massor med tillbehör! Dukar till borden och servetter till alla.



min söta värdmamma!


Söta värdsyrran... hon är vild!!!


Grillen haha. det var alltså denna dem tog med sig i bilen. och juste bordet också.. till ingeting.. haha


Phillip min värdpappa.


Oh kolla vad Jacob äter! zoo apor, blev ganska populärt bland småbarnen.. och phillip.




Här är min host grandpa. Han är cool! Han vet i princip de mesta om Kalmar eftersom han pluggat på allt om Sverige och Kalmar. Jag diggar han stenhårt! Han är verkligen jättetrevlig, precis som min värfamilj som jag bara älskar mer och mer för var dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0