Golf på ett annat sätt

Okej så idag gjorde jag som sagt svenska köttbullar. Som jag inte var helt nöjd med eftersom de blev lite torra ( förmodligen för vi inte hade samma slags kött som vi har i Sverige ) och dessutom inte så runda och fina som jag ville ha dem. Dessutom hade jag velat haft lingonsylt på dem


Så här är resultatet.. haha, Men min värdfamilj sa att dem var goda. Förmodligen eftersom dem inte ville göra mig ledsen ! haha


Oväntat nog kom de också över två killar på middag. Dem är 18 och 19 år och jätte trevliga! Jag hade träffat dem förr men inte Susi. Så vi spelade spel tillsammans och sen bestämde vi oss för att pröva frisbee golf med min värdpappa eftersom ingen av oss fyra hade direkt provat de innan. ( jag en gång när jag va 10 men de gills inte )


Susi kastar



själva korgen som man kastar frisbeen i


min rosa frisbee ( förvånade ? )


De är kul att testa så mycket nya grejjer här i USA därför försöker jag och Susi göra allt vi blir medbjudna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0