Jag lever!


Hej bloggen! Och alla 200 dagliga läsare , kul att de är så många som läser! Stor kärlek till er alla, hoppas jag kan fortsätta hålla ert intresse uppe.

Idag var jag som sagt och flöt på floden i ca 2,5 timmar. De va skit kul eftersom de va kanska strömt och flera vattenfall! jag överlevde, trots att jag blev blöt och alldeles blå om rumpan. Det var jag och min värdpappa som anordnade det hela och fick med oss 4andra utbytesstudenter vilket var kul eftersom jag bara hade träffat den ena tyska killen innan.
tyvärr blev de ju dock inga bilder från floden eftersom de va väldigt blött!


Imorgon, eller ja snarare om ngra timmar för er. Eftersom kl är snart 8 på morgonen hemma i Sverige.. så ska jag till min skola och välja kurser. Har bestämt att jag ska försöka ta så lätta som möjligt eftersom jag är här för att uppleva kulturen och inte för att tycka skolan är jobbig. Men vi får se va de blir och va jag måste ta, hoppas även på att bli en Senior i skolan. Vilket betyder att jag får va med om graduation!




Föresten, min värdsyrra kommer om 2 dagar! Längtarr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0