på tal om drive thru

Jag berättade för några dagar sedan om drive thru bank. Kortnai såg igår till att jag fick uppleva de hela och de va faktiskt ganska skojj. Dom hade kapslar där man skickade in sina pengar som slussades in i rör till kassörskan. Så onödigt när man ändo kan gå in lixom... trodde bara banken var till för att hämta ut pengar men tydligen inte. Man kan tydligen få hjälp av kassörska med vad de än är för ärenden man har ^^

Nog om det...


Något ennu värre som jag fick reda på att dem också har här är i USA är DRIVE UP WEDDING förstår ni? Man kan alltså precis som man gör på donken köra förbi en glasruta säga vilka de är som ska gifta sig för att sedan vänta någon minut och köra vidare till nästa lucka till en präst för att gifta sig. Hur sjukt är inte det?!
Visseligen är de ovanligt just där jag bor, men i tex Las vegas är de ganska populärt. Vem vill ens gifta sig så random? haha..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha ;o, vrf en gifta sig då ? :o

2011-08-07 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0