Roliga saker i närheten

Så jag vet att många av er är nyfikna på vad som finns att göra här i närheten och vad jag förmodligen kommer göra under min vistelse här

Vi har bland annat en vattenpark bara 15 min ifrån oss som heter Roaring Springs som jag definitift kommer åka till!


Och precis intill finns även en funpark med jätte stor minigolf bana som är jätte cool. Gokart och några båtar i vattnet som man ska krocka varandra med. Sen finns de spelhall och alla möjliga mer grejjer. Detta är självklart också en grej vi kommer göra.


Sen har min värdpappa Paintball givär så vi ska ut och köra paint ball med ett gäng snart och sen ska vi även skjuta lite vanligt också med hans vanliga givär uppe i bergen.


Sen har vi jätte mycket berg här så de kommer bli en del skidor i vinter eftersom vi får gratis lifkort under sesongen för vi är utbytesstudenter :)

Sen finns de massvis med andra roliga grejjer att göra också under sesoner. Bland annat ser jag väldigt mycket fram emot att skaffa en halloween kostym i Nampas Halloweenbutik som är lika stort som Maxi eller andra sormarkander i Sverige. Fyllda med bara grejjer för Halloween och endast öppet under den tiden på året.

Vi håller på att plannera resor också runt om i USA. Vill inte berätta för mycket innan något är bestämt helt men de lutar mot dessa:

 
Vancouver i Canada


Sanfrancisco



New York


Seattle


Oregon



Sen kanske jag får chansen att besöka Arizona,Utah,Hawaii och andra delar av Idaho.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar mycket igen :D

Har du upplevt några kulturchockar än?

Lagar din värdfamilj nyttig mat?



Lägg gärna upp bilder på din skoluniform sen, hade varit kul att se :)



Kram!

2011-08-13 @ 11:23:13
Postat av: Henke

Fyfan vad nice vattenparken och "funparken" såg ut!!! :D

2011-08-14 @ 00:52:47
URL: http://henkeusa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0