Shopping som så många gånger förr

Så idag bestod dagen som många andra dagar här i Idaho av shopping.
Eftersom skolan börjar snart så har vi en hel del att shoppa


En del av alla skolgrejjer. Skolan kräver tydligen att man måste ha massvis med skolsaker så de blev en hel del. Men de va billigt (Y)


Ena skolväskan ( den är egentligen mycket finare röd men de sysns inte på bilden ) som kostade typ 24 dollar på rean! Hade typ kostat 80 dollar innan


Skolväska nummer två. Hade kostat 40 dollar men kostade mig endast 8 dollar! naajs


Mina nya skor... vinterskor! Kostade bara 22 dollar. Köpte dem som en födelsedagspresent till mig själv

Sen har jag köpt ny mobil och andra grejjer. Visseligen en jäkla skitmobil bara för jag inte pallar slösa pengar på en mobil jag inte kan använda sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0