Vi gör det igen

 Bestämde mig för att stanna hemma från kyrkan idag eftersom jag inte känner mig helt på topp. Har fortfarande en jobbig förkylning så som många andra svenskar hade på campet. Igår var de som sagt BBQ och idag blir det det igen! Min familj gillar BBQ och de gör jag med så inget emot mig att vi åker till en park för att möta upp folk och grillar lite.
Älskar köttet här i USA de är mycket bättre än de i sverige, amerikanarna gör iordning sin mat i så många timmar innan och låter de koka länge innan de sververas så att köttet nästa rammlar av benet. GOTT!!


fyller ut med bilder ni inte fått ta del av än:)


vi hörs senare! Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

inget är bättre än svenskt kött!!!!

2011-08-07 @ 23:39:13
Postat av: Tommy Malmquist Gotland Sweden !!!



Nej och åter nej ! Sverige är bättre på mat än Amerika... I mitten på 1800 talet kokte vi också sönder köttet...mao Sverige ligger 211 år före Amerika i kulinariska sammanhang....



Må bäst

Hilsen från

Sjaustru

2011-08-08 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0