Elsas värld eller Tuas värld

- Det är lov och ni skiter i att kommentera min blogg. Blir ledsen i ögat. Nä kanske inte, men lite i varje fall.
Så i protest från att blogga om sånt som händer i min vardag så tänker jag läsa min bok. Som min syster sagt att jag är för upptagen för. Det är inte sant, jag läste ut första boken på 2 dagar. Idag börjar jag bok nummer två. Får sån insperationer från den.

Peppar lite för att få slå klackarna i taket, och köra på när jag kommer hem till Sverige igen. Mitt förra mål är ju redan uppnått och när jag är tillbaka till Sverige så gäller de ju bara att påbörja nästa stora mål.
- Fler erfaenheter inom teater. Söka så mycket jobb som möjlgt och utöka mina kontakter.
USA har inspererat mig massor och jag vet inte hur laddad jag kommer vara efter mitt år här att få komma tillbaka och visa Sverige vad jag går för nu.
Min målinriktig kommer nog aldrig att försvinna. Gutt ju.

Nä nu ska jag fixa en brownie milkshake och sätta mig med min bok Elsas värld och inspereas något exta inför Sommaren 2012, Tuas värld.



Föresten, för inte så länge sedan gjorde jag min debut i Amerikans musikvideo.
Den hittar ni

------> http://www.youtube.com/watch?v=g_QqnTYgUNQ där


Kommentarer
Postat av: -'Amanda |

Hej vet inte om du har svarat på denna fråga så jag gör ett försök att få svar ändå.. Hur gör om du längtar hem? Jag ska åka iväg som au pair fast till England (inte såå långt ifrån Sverige men ändå) har du några trevliga tips :) ? Ha det så bra Tua!

2011-12-28 @ 08:54:53
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0