godmorgon

God morgon världen.

Jag vaknade nyss, ska snart ta min cykel till bussen. Idag är det final exams. Är dock inte ett dugg orolig. På Onsdag har jag mina final exams i Historia. Känns som jag ger upp, hur mycket jag än kämpar så får jag aldrig ett godkänt på historia testen. Nåja, kämpa kan man väl göra i alla fall.

Ville bara säga att de är mindre än en vecka till julafton. Tiden går så fort när man har roligt! Pratade med mamma igår, saknar henne och familjen otroligt mycket. Dock ingen riktig hemlängtan än. Skönt (:
Har bott här i 5 månader och lite till. Trodde nog inte att de skulle gå såhär fort, och vara såhär lätt.

Nä nu måste jag dra mig.


Älskar er,


Jag saknar min säng hemma i Sverige. Med mitt duntäcke!! och mina dunkuddar!! Önskar jag hade sådana här.
plus alla 5kuddar jag brukade sova med...åhh! När jag är hemma i Sverige ska jag spendera all min tid att gosa i min säng! Fast då blir nog mamma inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0