Hahah, jag är pinsam.

haha:P du menar att du är från lindsdal va? ;) jag förstår om stavningen blir lite svårt när man har skrivit och pratat engelska i flera månader ;)

Hur funkar det med språket i övrigt? :) jag menar hur mycket kunde du när du kom dit respektive hur mycket du kan nu? Och ungefär på vilken nivå behöver man ligga?

Den största skillnaden mellan dig och mig i det här fallet är ju att jag går ut skolan nästa år och kan ju därmed inte gå på ngt high school utan måste antingen ta en språkurs eller gå på college...det grämmer mig lite nu at jag inte har tänkt på detta tidigare men det är nog inte för sent ändå :)

Du har varit till jättestor hjälp Tua och jag tackar dig så jättemycket för det ;)

PS. Jag tror att jag jobbade med några utav dina förra klasskompisar i somras ;) josefin och linnea :) de har iofs båda två bytt skola nu men ändå ;)DS

Ha det jättebra så hoppas jag att det är okej att återkomma om jag har ngn mer fråga :)

Daniel

HAHA! ja de va ju pinsamt att jag stavade Lindsdal fel! HAHAH, misstag. Som sagt man tappar jätte mycket svenska och stavning helatiden.
När jag lämnade Sverige hade jag bara VG i engelska. Jag var bra på att prata, men stavningen var värre. Jag tyckte personligen att jag va ganska bra.
Nu när jag bott här i fem månader skrattar jag nästan åt mina gamla uppsatser dock. Jag anser inte att man behöver ha så mycket kunskaper. Jag menar, du som Svensk kan ju redan mycket i gämförelse med andra länder hur bra eller dålig du än tycker att du är :)

Haha ja, Josefin och Linnea är mina bästa vänner så de va ju trevlig att du fick lära känna dem :)
Ta chansen att åk seriös, hur du än åker så kommer de vara de bästa du har gjort i hela ditt liv. Så mycket som jag lär mig som jag ALDRIG någonsin hade fått lära mig om jag inte hade åkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0