Mina paket

Vill först och främst tacka min familj i Sverige. Tack tack tack för alla fina presenter som jag fått. Helt överlycklig. Älskar er.
TACK JACOB också som skickade mig mera svensk choklad. mummms!

Det är den 25 idag vilket betyder julafton i USA. Ska snart dra till grandma och grandpa för at äta lite. har öppnat alla mina paket :) blev så glad. Har verkligen en sjukt söt värdfamilj som tänker på en och ger en fler paket än vad man förväntat sig.

Jag berättar mer om mig jul senare. Här är i alla fall bilder på allt jag fått idag.


tre st marabou, juleskum och polly från. Sofi Farmans å böcker Elsas mode, Elsas värld. En pippitröja<3
En ringklocka " christmas 2011"


Svenska skvaller tidningar, halsduk, ljus, scarf och halsband.


C.K öronhängen och halsband


Skor, Anka ( som man värmer i mikron) väska, plånbok, Cd skivor och leggins med paljetter.,


Scrapbook, Sminklåda, Starbucks mug, anteckningsblock,  USA former till pepparkako, kakmix till morots kaka


Ljus med fat, stickers till scrap book. kakmix till franska kakor. Doft pinnar som man tar eld på, och ett smyckesskrin som ser ut som ett litet bord.


Min santas boot fylld med godis och andra roliga små grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0