Planerna

Planer inför Jul och Nyår

Imorgon- Är de free dress day i skolan! Sen ska vi till våra kusiner och bygga pepparkakshus.
Lördag 17 Kommer de en stor DJ till Boise. Vi ska dit för att festa på en jätte str klub. Kommer bli fett
Söndag 18 Chilladag hos Grandma Karen kanske blir ett bad i hennes hottub.
Måndag 19 Skola, Final exams
Tisdag 20 Skola, Final Exams
Onsdag 21 Sista dagen i skolan. Julmiddag med alla Juniors/ Grandma and Grandpa ska ta oss och kolla på julbelysningen runt stans mest decorerade hus.
Torsdag 22 jul förberedelse och annat (:
Fredag 23 Första julafton med släkten
Lördag24 kl 7 ska jag stiga upp för julafton på skype med familjen<3333
Söndag 25: MY FIRST AMERICAN CHRISTMAS!
Nyår: Newyears party in Boise on the ICE

Kommentarer
Postat av: daniel

Hallå hallå :) jag heter Daniel och kom bara in på din blogg av en slump faktiskt...men jag tycker verkligen att den är rolig och läsa och att du verkligen gör ett bra jobb :) Nu har jan en fråga till dig också om det är okej?



Det är så att jag går ut gymnasiet nästa år och i första hand så funderar jag på att ta en språkurs i USA...min fråga bli då (eftersom att jag har läst mig till att du hade ngt med EF att göra iaf) om vilka erfarenheter du har om just företaget...vad de till bra hjälp? var priserna rimliga och framför allt...är det något som du tyckte var roligt :)?



Jätte tacksam för svar



Daniel Hultenius från Kalmar i Sverige

2011-12-18 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0