alla<3dag

Hoppas alla har en trevlig alla<3dag där ute!

Min alla<3dag började bara så jäkla dåligt. Blev så arg på min mattelärare över att jag inte får demn hjälp och stöd jag behöver. Belv tillochmed så arg och frustrerad över att ingen lyssnar på mig att tårarna började rinna.
ska självklart gå till rektorn och be om att få extra hjälp. Hoppas att skolan lyssnar på mig bara!

Men ett stort TACK till alla ni som varit så söta idag! Speciellt extra tack till pappa som la choklad och kaka på sängen till mig, fick även världens finaste sms som man nästan blev tåröggd av. Känns inte som om jag kan lämna pappa innan jag åker till USA, kommer bli hemsk. Pappa och jag har en sån fin relation som jag värdsätter så mycket. Pappa är den jag kan känna mig lugn och trygg hos, han förstår alltid även om man inte säger så mycket. Jag förstår också honom, på ett sätt som inte syrran gör heller tror jag. Hur fasen ska jag kunna vara utan pappas och mina spel stunder?

Och så vill jag även
tacka mina fina vänner, och Linnea som jag fick godis av. Och så Mr X som skickat ett fint brev och presenter. Har dock fortfarande problem med att lägga ut bilder, ska fixa det LOVAR! Men fick ett "spa kit" med lite allt möjligt och sedan 200kr på HM :) så himmla fin är han.

Nu ska jag kolla på Halv 8 hos mig och försöka att få en fortsatt bra dag fast jag har världens mesnvärk,huvudvärk och ryggvärk.. som jag sa INGEN bra dag. Fast, hur som helst  jag har färgat utväxten idag himmlans skön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0