Godmorgon

Godmorgon på er !

Jag är fullt medveten om att mina uppdateringar är lite dåliga, men det blir det ändring på nu i helgen!

Hela veckan har jag haft skit mycket att göra, i skolan håller vi på att arbeta med 2st föreställningar som ska vara färdiga inom bara ett par veckor.
Det är verkligen skit kul att bygga en egen föreställning från idé till fädig föreställning. Med scenografi, ljus och ljud, kostym och mask och osv. Nästa vecka ska vi lära oss att spela in en liten kortfilm också :)

Fick föresten reda på mitt slutbetyg i kursen EOS, estetisk orientering. Har väntat i evigheter och varit skit spänd. För er som inte alls vet vad det handar om så var det att lära sig om röst och rörelser och om status osv. Det va väldigt mycket analyser och i slutet gjorde vi en 5min föreställning. Jag fick MVG i slutbetyg och jag är så jävla glad för det. Nu ska jag bara lyckas få det betyget i resterande Estetiska ämnen.


Bilden är tagen ifrå igår





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0