ohändelse rikt

eftersom jag är uttråkad efter allt plugg och jag inte har något att blogga om så


SENASTE
1. Kompisen du träffade: Josefin
2. Personen du pratade i telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Oscar
4. Du kramade: Simon

IDAG
5. Kläder: adidas kofta svarta leggings, all in black
6. Bättre än igår: nej

IMORGON

7. Är det: Fredag
8. Planer: är ensam hemma, så ska nog bjuda hem någon :)
9. Något tråkigt som händer i morgon: Historia och Matte prov.

FAVORIT
10. Nummer: 3
11. Färg: rosa såklart
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: absolut!
14. Humör för tillfället?: uttråkad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Kollade på mobilen
16. Vad åt du sist?: en ynka godisbit :( bad me!
17. Vad irriterar du dig på?: olika saker.
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, kärleken övervinner allt !
19. Vem tänker du på just nu?: Annie, hon sitter på ett plan till Thailand, kan inte undgå att vara avis
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Det får vi hoppas! Hon är säkert uttråkad på planet!
21. Vart reste du sist?: Tunisien
22. Vad gjorde du igår kväll?: pluggade
23. Liknar du din mamma eller pappa? : till personligheten mamma och utseendet pappa.
24. Ler du ofta?: Ja men absolut !
25. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek såklart
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: haha ja!
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egna.
28. Vilken färg har din tröja?: svart

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Kan tårar ta slut? 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jo, tragiskt nog.
31. Gråter du när du skadar dig?: Nej, brukar skratta. Oftast skadar jag mig för jag är klantig

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Till högsta grad
33. Vad gör dig glad?: Kärlek!
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jag är helnöjd med livet som det är! helt problem fritt kan de ju aldrig bli.
35. Är lycka överskattat?: Nej verkligen inte
36. Kan musik göra dig glad?: Ja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Yes
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: Nej ! haha
41. Är du kär?: Jag kommer alltid vara kär i kärleken

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: HAHA .. folk som förstör ens liv. Folk som trycker ner andra för att själv bli bättre... Vem det är vet hon nog själv.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha nej så många hatar jag inte. Hata är ett starkt ord.
44. Är du en mobbare?: Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: haha ja , folk som inte förstår mig går mig på nerverna! haha
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja många gånger.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Delvis faktiskt
48. Favoritämne?: Teater såklart
49. Värsta ämne: Historia
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Nej ingenting slår Lindsdalsskolans mat ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0