Organisera ditt liv. Slipp stess

När jag var liten levde jag i fullständig kaos. Jag hade noll koll på allt och skyllde alltid ifrån mig.
Men jag har mina föräldrar att tacka, för jag har aldrig åkt på en räkmacka igenom min uppväxt, jag har verkligen fått lära mig att ta ansvar och att mogna.

Jag tycker så otroligt synd om de människor som blir bortskämda. För de kommer få det så jäkla jobbigt i arbetslivet. När dem flyttar hemifrån kommer de bli en chok över hur jäkla mycket man behöver kunna själv.
Lite som dem i Ung och bortskämd. Väldigt många ungdommar idag är bortskämda på detta viset och det skrämmer mig.

Det är faktiskt väldigt skönt att kunna ta ansvar själv och inte ha någon annan att skylla.
Det är faktiskt skönt att behöva tvätta sina egna kläder själv, det blir en vana och man kan det redan tills man flyttar hemifrån.


Ett tips är att organisera allt, man sparar så mycket tid. Man slipper stressen mer och man känner ett lugn över att ha snyggt och fint omkring sig och själv veta vart man har allt.

Kommentarer
Postat av: Ivercarmen

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-11-16 @ 11:06:30
URL: http://ivercarmen.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0