En tjejkväll på tre

Hejsan!

sorry för att det tog sådan tid innan jag satte mig här och började blogga!
Men idag har jag både storstädat, tränat och åkt till landet. Nu sitter jag hos min låssas pappa utanför Kalmar.

Här är bilderna jag lovade er från igår då vi hade en liten tjejkväll hos Matilda vilket var väldigt mysigt.


söta Annie och jag. Hon hade solat solarium massvis och var skit brun fasten hon ska till Thailand om bara två veckor. fuskis


Annie med sina nya armband jag gav henne. Såhär såg hon ut efter att jag hade sminkat hennes ögon.
övning! jag vill bli bra på att sminka andra.


matlagning på gång.


dukning för tre.


min outfint för dagen.
Klänning i sammet- köptes på Ullared.
Strumpbyxor- Gina
Skärp- Gina
fjäderöronhängen- gina
armband- Kappahl


Matilda och Annie.


jag.

Kommentarer
Postat av: E

Jättesnygg lampa över bordet.. vart är den köpt?

Och jättefin klänning från Ullared också!

2011-01-30 @ 10:45:18
Postat av: tua

Svar:tyvärr vet jag inte vad lampan kommer ifrån.

2011-01-30 @ 14:47:20
URL: http://celiyslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0