frågestund!

Hejsan bloggen!

tänkte ladda upp några outfits bilder men upptäckte att jag tagit kort utan minneskortet i .. fasen!

Jag måste tyvärr slänga mig ner i plugget jag har ett slutprov som väntar på mig och jag kan verkligen ingeting om natur. usha!

Först blir det en smoothie och därefter bad och ansiktsmask!

Jag bloggar senare idag (: föresten kul med kommentarer och väldans kul att ni läser. Kom med förslag på vad jag ska blogga om!


Vi kör en frågestund så länge ! Fråga på bara jag svarar¨på ALLa frågor jag lovar :)

vad är tuas riktiga hårfärg?
har du en mörk hemlighet?
vad är de värsta du gjort?
är det sant att du ... ?

Kommentarer
Postat av: olivia

hallå!!!! grym blogg. undra hur du ska lära känna människor, folk och så i skolan i amerika. och isåfall vem! sen undra ja vart du köpte det där linnet som du visade innan. asa snyggt!

kramar

2011-01-18 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0