I dont wanna say goodbye

Först och främst vill jag bara säga att jag är sjukt glad att ha ca 90 läsare här på bloggen varje dag! Fortsätt läsa hörre ni. Lovar att bloggen blir roligare och roligare destu nämre USA jag kommer!

En annan sak..

USA USA USA... ja USA.
Sitter och blir smått irreterad över att mina ansökningspapper inte blivit godkända ännu, oroar mig över att dem inte kommit fram. Vilket blir ett jäkla problem för mig då jag missat att dra en kopia av ett av papperna på min hälo undersökning.. weii.. Men de löser sig säkert!
Men man blir ju sjukt otålig när man bara sitter och fullständigt funderar dagarna ut och in vart tusan man ska hamna! Jag vill ju veta nu nu nu.

Sitter och mentalt förbereder mig lite.
Alltså, allt måste verkligen berarbetas för jag kommer inte klara av allt på en gång. Innan jag vet ordet av det så står jag på flygplatsen och säger hej då till min familj, gräppar tag om Mr x hand fullt omedveten men medveten om att de kan varit sista gången på 1år som jag kramar om min familj.

Just därför håller jag på att förbereda mig lite mer mentalt genom att skriva avskeds brev till mina närmsta vänner.
sjukt att jag börjar lipa varenda gång i princip. Jag kommer nog bli klar med breven lagom till jag åker.
Kommer sakna allt och alla så sjukt jävla mycket men de finns en person som står mig så nära hjärtat att jag inte ens ser en lösning i hur vi ska kunna klara det.


Jag önskar du kunde hänga med mig Annie.
Min närmsta vän, min syster , min tvilling. - Hon som alltid förstår. Fuck .. Jag älskar dig.

I dont wanna say goodbye.
Vi ses snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0