Man förändras

HAHA!
Här kommer en bildbomb på hur jag genom åren har sett ut
Rosa läppar, brunt långt hår och älskade tokio Hotel.
Sönder blonderat hår som blev gult.. mina nartuliga lockar.
När jag var betydligt mindre tyckte jag om att ha lugg.
Här hade jag råkat raka av halva ögonbrynet.. men brydde mig inte så mkt om de. De syns fortfarande idag x)
tydligen tyckte jag detta var fint att ha på sig till en kryssning ..? hum
under denhär perioden blev också leopard mönster populärt.
Fixade aldrig håret och körde alltid på mitt egna lockiga hår. Mesbrunt hår
När jag var väldigt liten tyckte jag om militärt grönt. Fixade aldrig håret men gillade att borsta ur mina lockar på detta sätt.. Hahaha
på nyår hade jag min favorit tröja.. HAHAH som man ser ut
jag vet inte vad jag tänkte när jag satte på dessa kläder heller men..
fick min första web cam och körde webcambilder.
här var jag kolsvart , plattade håret mycket och körde lugg.
tillbaka på mesbrunt. Golf tröjor var populärt. Jag gillade krustångat hår och mittbena i snetoffs.
Se hur mycket jag förändrats !
Såhär ser jag ut idag


Blondin, Men funderar på att lägga en jätte mörk färg efter USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0