stoppa pressarna.

Hej bloggen Godmorgon på er , eller snarare eftermiddag!

Som jag tidigare sa i veckan
tackade jag nej angående mitt jobberbjudande.
Jag har verkligen tänkt igenom mitt beslut och i sista sekund så tackade jag ja i varje fall.

Jag älskar att stå på scen och jag kan helt enkelt inte vara utan det.
Även om jag sysslar med det mycket i skolan så tycker jag att det år värt det.

Visst ett jobb som 16åring med repveckor, repliker , skolan , skolansföreställningar och repliker och förberedelser inom det.. De är tufft!
Men jag ska klara det  :) ! och dessutom tänker jag inte låta bloggen lida utav det.

Premiär Lördag 26 februari kl: 18:00 (Premiärfest)
Förest. Fredag 4 mars kl: 19:00
Förest. Lördag 5 mars kl: 14:30 (Matiné)
Förest. Lördag 5 mars kl: 18:00 (Mat & Revy)
Förest. Söndag 13 mars kl: 14:30 (Matiné)
Förest. Fredag 18 mars kl: 19:00
Förest. Lördag 19 mars kl: 14:30 (Matiné)
Förest. Lördag 19 mars kl: 18:00 (Mat & Revy)
Förest. Fredag 25 mars kl: 19:00
Förest. Lördag 26 mars kl: 18:00 (Mat & Revy)

Såhär ser alla föreställningar inom jobbet ut. 10st blir det i år.
Jag kommer helt enkelt vara fullbokad enda in till 26mars.
Dessutom kommer Mr X till mig redan veckan efter premiären. Han ska kolla på tre föreställningar, tänk att han står ut med det? how cute!



Årets revy heter stoppa pressarna, biljetter kan ni köpa via nätet eller på vårat kontor i Mönsterås.

Nu hoppas jag bara på att skolan inte tänkt ha massa föreställningar i samband med detta, har bland annat en barnteater som ska vara färdig och uppspelade någon gång i mars tror jag.
Shit ! jag kommer ha massor att hålla reda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0