tillbaka

Hej kära blogg!

Har haft lite att göra de senaste dagarna med slutprov och annat. Till min glädje kommer jag aldrig mer ha Natur i varje fall vilket känns så jäkla skönt.

just nu sitter jag och funderar på att börja lägga en cool makeup och ta lite bilder kanske.
En av er läsare ville ju också att jag skulle göra en video av mig när jag sminkar mig.
Ska göra en jag lovar, men får se om jag har mod nog att lägga upp den. Videoblogg känns bara så konstigt på något vis. Så påklistrat och fjortis nästan. fast jag ska försöka.

Lägger in lite bilder ikväll och gör lite inlägg när Kameran laddat färdigt. Just nu händer de inte alls mycket i mitt liv dock.
Kom med ideer om vad ni vill jag ska blogga om. Kom igen?! I need it :)


Nagelacket är sjukt fult. Men i varje fall. se vilka jäkla skillnad de är på min och Linneas tumme. Min är den lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0