Bye Sweden!

Det här blir mitt sista inlägg ifrån Sverige. Jag hoppas att ni alla följer med mig på mitt utbytesstudent år som börjar redan 12.10 imorgon!! Är fortfarande inte ett dugg nervös alls. De känns bara så härligt att dagen äntligen är här. De som jag drömt om så länge.

Mormor och Morfar-
  Jag ska ta det lugnt och sköta mig nu ;) oroa er inte allt för mycket!
Mamma- Sluta gråta, jag kommer hem lika fort som tiden gick då vi planerade resan. dvs bara ett ynka liv av dina och mina 17 år tillsammans.
Pappa- Klara inte alla spel utan mig :( ps.. köp de nya x.boxet till mig i Julklapp tack!
Josefin och Linnea- Mamma björn är snart tillbaka. Ha kul, ni förtjänar det ;)
Annie- Ta hand om dig min finaste vän. Gör inget jag aldrig skulle gjort och de kommer du långt på!

och till alla ni andra släkt, vänner och familj. Ha så grymt roligt utan mig nu!


Always togheter never apart maybe
in distance but never in heart!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till! Ta väl hand om dig! Kram Lotta

2011-07-16 @ 14:49:07
Postat av: Celie

Varför fick inte jag någon hälsning? :O

2011-07-16 @ 20:09:21
URL: http://celiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0