Militärerna och vi!

Jag ska berätta om något roligt som hände nyss.

Idag kom de en ny grupp Millitär kids hit till campet och springer omkring och gör massa konstiga saker och är skit seriösa. Så alla ni som känner mig vet hur jag är-
Jag följde efter millitärerna och gjorde precis som dem, sen började jag och Louise prata lite med dem. Dem var typ 14år så vi tänkte driva lite och frågade varför dom gjorde de här lixom.
(En kväll såg vi dem i fönstret göra detta inne på sitt rum också. Alltså typ gå med millitärsteg in och lägga sig i sängen som små robortar.. haha. ) Så ni förstår hur roligt vi haft åt dem. Därför ville vi nu driva lite och fråga lite. Jag undrade om dom aldrig fick ha lite kul, dem svarade med att de va kul. Samtidigt som en längst fram i ledet skriker. HÖGER, VÄNSTER, HÖGER... Jag tror små kidsen tyckte de va kul att vi drev lite genom att joina ledet så dom fixade lixom så vi inte syntes så väl. Vi radar upp oss, jag och Louise längst bak. Sen skriker en längst fram. 1 den andra 2 osv. sen blir de min och Louise tur, vi skriker såklart med också. Då märker ledaren oss och sen så springer vi ifrån och säger " see u soon" och killarna skrattar. Dock fick dem straff att göra armhävningar. HAHAHA så kul


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! kan verkligen se mig det framför mig!!! xD

2011-07-24 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0