Packingen klar

Hej bloggen!


vet ni vad? packningen är helt klar. Gillar att vara ute i god tid,och de känns toppen skönt att äntligen ha blivit klar med allt.
Har ju en hel del att göra framtill Lördag nästa vecka.

kör ett schema till..

Idag: Hampus kommer hit, jag har tvätten osv.. lite småplock Sen skypa med min arrivalfamiliy!
Lördag: Kommer Julia hit :)
Söndag: Julia och jag ska på stan eller ngt.
Måndag: Morgonen åker Julia hem, jag åker vidare till böda.
Tisdag: Sista dagen med Linnea och Josefin :(
Onsdag:  Helkropps Massage kl 11. Sen släktfest kl 17.00 åker jag till Stockholm.
Torsdag: Heldag med Oscar.
Fredag:  halva dagen spenderas med Oscar. Sen kommer familjen upp och vi ska hitta på något :)
Lördag: USA


Här är min ena resväska. Innehöll 23.6 kg.. Så fick packa om så nu väger den 22.8 kg! Får endast ha med mig två väskor med 23kg i vadera. Först tänkte jag bara ha en väska, men de blev alldeles för tight med tanke på hur mycket presenter jag har med mig till värfamiljen.


Här är min andra väska, den väger 10.00kg blankt. Ska försöka fylla den med lite fler grejjer om de skulle va så att jag behöva ha något mer med mig. Såg bland annat att mina favvo kofta ligger kvar... och att jag har lie grejjer i tvättmaskinen som jag gärna vill få med. så ja, jag ska försöka bakna ner allting.


och efter mycket om och men så åker denna väskan med. Mitt Handbagage. väskan är otroligt ful, men den va stor och bra så de fick helt enkelt bli den. Den innehåller 4,8 kg.. max är 5kg. haha!


Som ni ser har jag packat tight. Och då har jag rensat ut SÅÅÅÅ mycket kläder ska ni veta. Föll några tårar när jag insåg att inte ett enda par klackskor finns med i väskan... :( aja. jag får köpa fler när jag kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0