Resfeber? nej. Nervös? nej.

Hej igen bloggen!

USA är 8 dagar bort. Kan knappt fatta att jag faktiskt bor i USA om exakt 9dagar & 40min.
Jag kan faktiskt ärligt säga att jag inte är ett dugg nervös. De jobbiga är bara att lämna alla här hemma i Sverige.
Jag har varit metalt förberädd på detta ganska länge, eller väldigt länge...

För två år sedan vinkade jag av min syster på flygplatsen och önskade henne lyckatill i USA. Då önskade jag mer än någonsin att de skulle få bli min tur snart. Jag följde hennes blogg dagligen. Skypade med henne minst en gång i veckan och tvingade henne ge mig alla detajer på hur allt var.
Att höra henne berätta om allt gjorde mig bara ennu mer nyfiken på hur mitt år skulle vara. Mitt år börjar om 8dagar. Kan ni förstå?

Något jag drömt om i år och dar är väligt nära. Jag har fått så mycket möjligheter till att förverkliga ennu fler drömmar medans jag är iväg dessutom. Jag kan inte tacka dig tillräckligt mycket för det här Mamma. Jag är så otroligt tacksam för att jag får vara med om dethär. Även om jag inte alls vet hur de börjar eller slutar.
Jag kan inte tacka min Pappa tillräckligt mycket heller efter alla gånger han ställt upp på mig.

Jag är helt klart inne i en känslomässig bergochdalbana. Jag vet att alla mina vänner kommer finnas där för mig när jag är tillbaka. Att allt förmodligen kommer bli som förr, men de finns en person som jag verkligen verkligen aldrig vill förlora. Som jag inte vet vart jag har ibland.


Men med ett leende kommer man långt.


jag snodde denna bilder av Louise, hoppas de är okej.. haha! För hon hade gjort en så himla bra bild på hur vi ska flyga.
Louise och jag ska båda till Idaho, därav har vi exakt samma destinationer.

1. Stockholm Arlanda, där vi flyger ifrån den 16 juni kl 14.10. Vet inte exakt hur många från EF som flyger därifrån. Men en del kommer de nog vara.

2. Island, där vi mellanlandar för att sedan åka vidare. Coolt tycker jag! Island verkar häftigt

3. Boston, där vi kommer att åka buss ifrån till Norwich university där campet hålls.

4. Efter 2 veckor reser vi hem till våra värfamiljer/välkomstfamiljer. Min slutdestination för året blir Idaho,Nampa

Kommentarer
Postat av: Jojo

Himla kul att vi alla tre ska till samma camp och samma stat :D

2011-07-07 @ 15:08:51
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: louise

det gick så himlans bra att du lånade den bilden :D

Ja, det är jätteroligt jojo :)

2011-07-08 @ 13:42:31
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0