Svar

Heej!


jag tänkte blogga lite snabbt. Bara för att uppdatera er idag ;) Gulligt va? Vi har varit i boston. Men de berättar jag om imorgon.

fick en fråga som jag ska besvara 
1. Vad är det bästa med USA so far? :)
2. Vad är det sämsta?

Det bästa med USA är väl olikheterna mot Sverige. De är väldigt stort och man går ständigt runt och tänker att .. ah men de här är en film jag ser på. Men sen inser man att de verkligen är på riktigt. Jag har nog inte insett de än riktigt heller.
Men ja jag vet nog inte egentligen vad det bästa är, eftersom jag bara sett en liten liten del av USA.
Men jag gillar de verkligen so far. Älskar hur allt är så himmla stort. Älskar 5 filiga vägarna. Älskar värmen, höghusen, glassen osv osv osv.

De som är mindre bra just nu. Såhär far så är det nog maten på camp. Alltså ja vi får välja i stort sett vad vi vill. Men all mat är så fet och kroppen behöver verkligen riktig mat ibland. Så där kör de ihop sig, matkulturen är en helt annan än vad jag är van vid helt enkelt.


Föressten, Thanks Harry Potter and Paris Hilton for reading my blog. I like you guys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är shoppingen i usa? är det billigt?

2011-07-23 @ 11:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0