Svart!

Du verkar ha det bra i USA ! Härligt .

Jag undrar vilket språk pratar du mest engelska eller svenska för du har ju svenska kompisa där med va om jag minns rätt ? Är det inte svårt att prata så mycket engelska ? Och saknar du inte din familj väldigt mycket ? Tacksam för svar ha det bra i USA NU !:D

Hej! Va kul med lite frågor.
Jag pratar väl både svenska och egelska. Mest för de käns så himla töntigt att prata Engelska med mina svenska kompisar. Men jag använder ju engelskan mycket i varje fall, eftersom jag knappt är med mina vänner under klasstimmarna.
Sen tycker jag inte alls det är svår att prata engelska. Jag är väligt utåtriktad och jag har inte alls några problem att göra bort mig. Att säga fel är sådant som händer alla. Dessutom är nog vi svenskar bäst på engelska här på camp. Flera utbytesstudenter från andra länder har frågat om jag var i från USA och tyckt att jag haft ett bra uttal så jaao!
Sen känns de hemst att säga, men jag saknar ingen där hemma. Eller klart jag tänker på dem men jag har lixom inte tid att sakna någon. Här händer så mycket roliga grejjer som jag aldrig hade upplevt i sverige.

Kommentarer
Postat av: Tommy Malmquist Gotland Sweden !!!

Tua !

Ha det bra i USA. Tydligen enligt din blogg är häcken full med en massa nya intryck,ta vara på dem..Hilsen Tommy.

2011-07-21 @ 08:37:59
Postat av: Tommy Malmquist Gotland Sweden !!!

2011-07-21 @ 10:37:18
Postat av: Lilla Mamma

Engelskan går det nog bra med men svenskan är det värre med. Tua har fått en konstig Gävledialekt:-)

2011-07-21 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0