Min värdfamilj

Okej det är dags att berätta om min Hostfamiliy för er. De är min arrivalfamiliy som bestämt sig för att hosta mig, vilket jag är så grymt glad för. Jag tänkte ge er all info här i varje fall.. så ja here you go.

Host mum
Kortnai Goodsell 33 år gammal, housewife

Host Dad
Phillip Goodsell 34 flygplanselelektrike.

Host sisters
Brittany- född 2009
Clarrissa-  född 2001


Host brothers
Jacob- född 2008
Tanner- född 2002
Lance- född 1999


Det är alltså den här familjen jag ska bo hos.

men även...


Susanne May ska bo hos familjen. Hon blev placerad tidigt och sen hon accepterade mig som familjens välkomstbarn har vi haft mycket kontakt. Susi som vi kallar henne är född 1994 precis som jag och har i stort sett samma intresse som mig också. Riktigt roligt.
Susi kommer från Tyskland. Och jag ser riktigt fram emot att få ha henne som min hostsister under året.


Här kommer bilder från mitt nya hem. Huset där jag kommer spendera 1år. Bilderna har Kortnai tagit och dem är från dem flyttade in. Därför ser allting inte riktigt lika dant ut.


Huset


mitt neighborhood


Sonen Lance's sovrum!


Jacob och Tanners rum.


Rissas room. och numera också Susis!


Vardagsrummet.


amerikanskt och helt underbart



Lekrummet/Tv rummet


en del av ett av badrummen. vi har 3st, i like!


köket


köket


tvättstugan


Glasdörrar till de som ska bli mitt rum.


Här inne har de varit ett datorrum. Kortnai och Phillip håller på att bygga om det och indreda de i mina favritfärger. Fixa garderob osv. Men resten var en hemlighet,


en annan del av de som ska komma att bli mitt nya rum.

Kommentarer
Postat av: louise

låter helt underbart ju :D

2011-07-12 @ 21:10:18
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0