CAMPET!!!

Hi guys!

Detta blir mitt första inlägg från camp, tänkte berätta lite om resan för er.

Först från Arlanda så mötte vi upp alla som skulle till campet. Vi var ca 20st. 3 av dem som skulle åka kom inte, fy va jag tyckte synd om dem. Sen ställde vi oss och checkade in våra väskor, redan där träffade jag min new camp bff Louise.
Vi bestämde oss för att försöka få sitta brevid varandra, vilket funkade super. Alla andra studenter från EF satt utspridda, så de va lyx för oss att få sitta brevid varandra. Dock hade det blivit något fel med vår bokning så vi fick sitta förstaklass. WoohO!!!

Louise och jag kommer skit bra överens ( vi är typ lika konstiga )

Flyget tog först 3 timmar till Island - Där vi sedan väntade i 2 timmar till nästa flyg. De va jätte coolt att flyga över Island. Vi såg massa vulkaner och geishor.. geishrar.. eller va tusan det heter.

Sen vidare till Boston villket tog 5 timmar. Vilket var sååå jäkla coolt att flyga över. Massa höghus och riktigt fint var det. Sen såg vi även en som hoppade fallskärm över boston, haha så jäkla random.
Från boston tog vi senare en buss till Norwich University camp som tog 3 timmar. Påvägen såg vi massa polisbilar, en gul skolbuss ( for the first time in my life :D ) och annat.

Hursom helst så är vi på camp nu, vi komfram 23.00 igår lokal tid. Vilket var kl 5 hemma. Hade nästan varit uppe i ca 23h när jag gick och la mig efter den väligt långa resan. 
Idag startade vi dagen med en jättestor breakfast som va skit god. Fanns i princip hur mycket som helst att välja på.

Idag har vi en "day off" eftersom alla studenter inte har kommit hit ännu. Hoppas på att jag får en snäll room-mate ikväll eftersom jag bor alldeles ensam nu. Tänkte visa er i ett videoinlägg här senare.
Imorgon
är det välkomst parad då vi ska gå och hejja på Sverige!!

Allt är hursomhelst toppen! Vi har det riktigt roligt och utforskar fortfarande campet, som är riktigt stort.


Puss på er sålänge. Mer videosar kommer senare!


KOLLA vad vi flög över, allt ni ser är IS!!!


Mitt första amerikanska Meal som vi fick av EF på bussen till campet.


lite tjejer från Sweden.


I den här byggnaden bor jag!


Här inne sitter jag nu!


en del av boston!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0