ingen värdfamilj

Jag har ingen värdfamilj längre, de har blivit massa missförstånd och jag vill helst inte prata om det.
Jag kände verkligen att jag hade fått en stark kontakt med min värdfamilj och såg fram emot att bli deras host child. kan dock säga att inget har med varken mig,familjen eller EF att göra. Tyvärr blev det bara som de blev.

Jag har i varje fall fått en ny välkomst familj men jag hoppas verkligen på en placering så fort som möjligt innan jag åker till campet. Det suger verkligen att inte ha en familj, för de är en slags trygghet att veta vilka som blir ens familj. Kommer fortfarande bo kvar i Idaho, Nampa och gå på Idaho arts charter school. Men allt har en mening även om de inte känns så nu så ska hålla humöret uppe!

Nu ska jag skicka ett mail till min nya välkomstfamilj och ta reda lite om dem. Kommer lägga upp all info här senare. Sen ska jag skicka ett mail till min förra värdmamma Louise :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0