Min USA FEST

I Fredags hade vi skolavslutning och min avslutningsfest!

Allt blev så jäkla lyckat! Mina vänner är dem bästa i hela världen, och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan er!
Tyvärr har mitt minneskort varit borta, därav blev de inga bilder på festen! dåligt dåligt. Men bilder behövs inte för att hålla kvällen i minnet.

Men ska visa er vad mina sjukavänner gav mig för presenter. Hade verkligen inte väntat mig något alls!

pompoms till en riktigt cheerleader från fina Emelie!


Hawaii blommor och sjuka glasögon sugrör ( som förövrigt är sjukt goda att dricka i även om man ser ut som en idiot) som jag fick av Felicia och Louise! Sen klistrade dom även in mitt ben med avspärrningslapp där de stod, De e for vildt!



en shaker av Jonas och grabbsen. Denna ska användas flitigt!


fina rosa blommljus som jag fick av älsklingsannie!


resterande grejer fick jag av mina fiinaste vänner Linnea och Josefin! Som kom i en korg med allt vad man kunde tänkas behöva på festen.


världens fränaste glasögon ^^, användes flitigt på festen!


Fin liten tiara med massa lampor som blinkar ( för att dem kallar min för deras prinsessa )


en knulldeluxe påse so innehöll...


en självlysande kondom, kåtpiller och en kondomklubba.. Yeah!


trosor!


En voododocka att sticka lite nålar i ;) haha av anledningen att jag ska ge folk va de förtjänar.


en "ring for sex" klocka


en sko, som är ett läppglans. Antagligen för jag älskar skor!

Sen fick jag en del andra grejer också som jag aldrig tog kort på. Bland annat n självlysande klubba som jag    (läs oscar) åt upp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0