My Flight

Jag har fått min flight biljett! Jag är sjukt sjukt ledsen att min kära Oscar inte hamnade på samma flight som jag.
Mamma skulle ringa EF och se om de gick att lösa på något sätt. Dock blev jag väldigt glad av att höra att jag och Louise ska på samma flight :) Då har jag nog någon att prata med under resan i varje fall!

Dock saknar jag Oscar något sjukt enormt mycket, bestämde mig idag att jag ska åka till honom den 14 för att spendera dagen med honom. Jag behöver hans sällskap och ett sista hejdå innan jag åker. Han är en av dem de kommer bli jobbigast att lämna. Eftersom jag älskar honom enormt mycket.

I varje fall orkar jag typ inte blogga mer, har dagarna plannerade till max enda tills jag åker till Stockholm. Jag ska spendera dagarna med dem jag älskar nu. Puss

Kommentarer
Postat av: louise

men åå, haha! tusan va bra, ja det måste vi!! :D

2011-06-30 @ 15:18:39
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: Bilalcarmen

This site is professional and to the point.

2012-01-27 @ 14:46:34
URL: http://bilalcarmen.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0