Picknik i solen

Idag har det varit fantatiskt väder!

Mamma överaskade mig efter skolan med en picknik vid havet och sedan en duell i minigolf.
Det är först nu man kommer ihåg att man måste lämna varandra i ett helt år och att man faktiskt bör ta vara på de få dagarna vi har kvar tillsammans innan min avresa.

Från och med nästa vecka är det exakt 1månad kvar innan avresan. Helt otroligt med tanke på att jag var ca 10år när jag började drömma om ett utbytesstudentår.









Sen mitt impulsköp , ett par söta 30kr flipflop att ha till stranden i sommar! Tyckte dem var lite gulliga.
Köpte även lite grejer till min fest, nästa vecka är den. Hoppas Oscar kan hämta ut mina muggar imorgon, och att mina muffinsformar kommer lagom tills Fredag!

Det är mycket att plannera. Har en vision i mitt huvud hur perfekt allt ska vara, hoppas det blire med!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Säg till Kicki att jag utmanar både dig och Kicki i minigolf! :D

2011-06-09 @ 09:56:00
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Åh, minigolf är sommar! Vem vann? :)

2011-06-10 @ 22:08:43
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Abdullahvanessa

Thank you for producing such a down to earth site.

2012-01-25 @ 14:22:56
URL: http://abdullahvanessa.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0