sug efter shopping

okejokej... jag vet!

jag skulle egentligen inte shoppa ett dugg mer innan USA. Trots detta så köpte jag två par skor ( helt underbara )
vilket jag tyckte jag förtjänade då jag inte köpa nya sedan i vintras. De är faktiskt ganska duktigt för att vara mig!

Men nu är det så att jag bara MÅSTE bli ägare av den helt fantastiska långklänningen från kappahl.
Har velat ha en långklänning ett tag, sen ville jag inte de längre. Men när jag testade klänningen i Söndags kunde jag bara inte säga nej. Den klär min kropp helt fantastiskt bra!


ingen av dessa klänningar dock, ni ska få se skönheten när den är i mina händer!

Sen måste jag också köpa en handbagageväska har funderat lite på hurdan jag vill ha. Men de verkar bara finnas för små på marknaden nu.. jag är inte så sugen att ha den där EF väskan i den hemska blå färgen på flygplatsen. Jag vill känna mig fin när jag åker ^^, något som passar min prinsessrosa resväska vore bra.

Den här är underbar , kanske i svart dock.. och betydligt större!


förresten , sydde om min klännign igår. Innan var den helt katastrof , nu är den ganska söt :)


Kommentarer
Postat av: louise

ja, men nån gång kommer det ju komma, det vet vi :D

2011-06-22 @ 13:49:55
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0