en mysig natt

Det är så skönt att jag är på blogghumör igen. De är så skönt att jag känner mig riktigt avslappnad denna veckan.
Jag är nog inte så ofta helt avslappnad. Jag har alltid mycket att göra, men jag väljer alltid kvalitets tid med mig själv framför annat. Det är viktigt att få egen tid hur mycket man än har att göra!

Nästa vecka är sista revy veckan vilket känns toppen skönt. Jag är så himmla lättad över att mina helger äntligen kan spenderas till andra saker.  Jag längtar tills jag får komma iväg till Gotland och Stockholm lite, jag behöver verkligen komma ifrån Kalmar ett tag.

USA...USA...jag längtar verkligen skit mycket.

tänk ....

Första skoldagen
Första riktiga vännerna
EF Camp
Prom
skoluniform
gula skolbussar
art charter school
shopping mall
Macys
min världfamilj

finns så mycket att vara excited över!

Nu ska jag lägga mig ner på..


spikmattan!


se så mysigt jag har gjort det! Nu ska jag typ... meditera eller något? Nej jag ska lyssna på avlsappningsmusik


Fick tändstickor av pappa idag, tyckte asken var så himmlans fin med massa fina budskap på!

Kommentarer
Postat av: julia ronnebring!

och då kan du komma och hälsa på mig :)

saknar dig!

2011-03-23 @ 07:42:34
Postat av: Maria

Heej, ska också till USA i höst, länka? :)

2011-03-23 @ 08:16:31
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Hejsan! Är också utbytesstudent i USA 11/12, länka? :)

2011-03-23 @ 19:44:01
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0